גו אינדקס

עיצוב כרטיס ביקור 

טיפים בנושא עיצוב כרטיס ביקור

החלטתם להדפיס כרטיס ביקור? יש לנו כמה עצות מועילות עבורכם! חשוב שתדעו שכרטיס הביקור הוא למעשה הפנים של העסק שלכם, ולכן, אם חשוב לכם שהכרטיס יהיה ייצוגי מצד אחד, וישדר מסרים שיווקים מאידך, תצטרכו לעקוב אחרי מספר כללים. כרטיס ביקור שעוצב בצורה מקצועית, תוך מחשבה וידע בתחום, הוא כרטיס מנצח, שיהפוך בקלות רבה את העסק שלכם לעסק מנצח גם כן. אז הנה כמה דגשים חשובים, למי מכם שעומד בפני הדפסת הכרטיס הראשון שלו.

עיצוב כרטיס ביקור 

צבעים וגוונים בכרטיס הביקור שלכם

כפי שאמרנו קודם לכן, כרטיס ביקור צריך להיות ייצוגי. הכוונה היא שכרטיס הביקור צריך לייצג נאמנה את העסק שלכם. אין הכוונה היא שהכרטיס צריך להיות בהכרח מוקפד ומעונב, ממש לא. הבה ונראה שתי דוגמאות טובות לכך – כרטיס ביקור של ליצנית במסיבות יום הולדת וכרטיס ביקור של מעבדה לתיקון אייפון. בשתי הדוגמאות מדובר בעסק שמחפש להתרחב ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו, אך בעוד העסק הראשון הוא עסק עליז וצבעוני, העסק השני הוא רציני ומקצועי. אז כיצד נעצב כל אחד מן הכרטיסים?

כאשר מדובר בעסק כגון ליצנית לימי הולדת, כרטיס הביקור צריך לשדר כמה שיותר שמחה, כיף ועליזות. באופן טבעי, מומלץ לבחור בכרטיס צבעוני ביותר, עם כמה שיותר צבעים – אדום, ורוד, תכלת, ירוק, סגול וכן הלאה. לעומת זאת, במקרה של מעבדה לתיקון אייפון, חשוב לנו לשדר רצינות ומקצועיות, ולכן מומלץ לבחור ברקע לבן עם כיתוב כהה, או רקע צבעוני אחיד עם כיתוב. מומלץ לבחור בגווני כחול, המשדרים ענייניות ותכלסיות.

בחירת הנייר

בחירת הנייר עליו יודפס כרטיס הביקור שלכם, הוא גם אלמנט חשוב ביותר. ניתן לבחור בנייר כרומו 300 פשוט, ואין עם זה שום בעייה. אך אם חשוב לכם שהעסק שלכם ישדר יוקרה ופרסטיז', כך למשל אם אתם עורכי דין עם משרד פרטי, רואי חשבון של העשירון העליון, או פשוט רוצים שיחשבו שאתם כאלה, הרי שמומלץ להדפיס על נייר קשיח יותר, עם הטבעות שונות, נייר מבריק, עם למינציה וכן הלאה. ככל שאיכות הנייר תהיה גבוהה יותר, כך יתקבל אצל הלקוח הרושם שאתם מספקים שירות איכותי יותר.

 

מאמרים באותו נושא
על מה דברנו פה?